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    scusate quando arriva l'aggiornamento di quella cosa di parryng che praticamente i maghi diventano vulnerabili??? ossia quella storia che se non hai 80 di parryng minimo non funziona bene...ogni punto in meno è meno possibilità di parare. plz ditemelo così nel frattempo passo il mio tempo a doom e poi li sfondo col bersek maul

  • #2
    a quanto ho capito io 2 agosto.. ma nn sono sicuro al 100%..
    Silmarilien Legendary Mage


    Originally posted by GM NioN
    Su felucca, vige la legge dei power players, dei PK, delle fazioni, un altro stile di gioco che non trova spazio per i commenevoli, bensi' per la pura azione, l'adrenalina; Se ci vai da inesperto, il monocromatico sara' sicuramente la tonalita' che vedrai spesso.

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    • #3
      si ma è ogni punto sotto l'80 di dex ke leva 1% di possibilità....
      Khaine
      MSN: khaine5@hotmail.com

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      • #4
        alcune delle novità annunciate per la publish 25:

        Faster casting cap of 2 (if not using the protection spell)
        Faster casting cap of 0 (if using the protection spell)
        Paladin spells are subject to a faster casting cap of 4
        Paladins with magery of 70.0 or above are subject to a faster casting cap of 2
        PvP spell damage increase cap of 15% from an item’s magic property – spell damage increase is also derived from intelligence and inscription
        Added caps for: Lower Mana Cost = 40%, Hit Chance Increase = 45%, Defense Chance Increase = 45%, Damage Increase = 100%.
        Maximum swing rate capped at one swing per second
        Poisonstrike takes 1/2 second less to cast, 2 points higher minimum and maximum damage
        Cleanse by fire is now difficulty based
        Damage required to interrupt bandaging reduced from 26 to 19 for PvP only
        Lesser and normal healing potions have smaller delays to use than greater healing potions
        Lowered cure spell chance of success
        Enhanced cure potions now correctly cure lower poisons
        Archcure doesn't cure aggressors or victims
        Archcure is now 1/4 second faster
        Infectious strike special move now uses poisoning skill to help determine potency
        Using a special move within 3 seconds of the previous special move costs double mana
        Parried special moves have no mana cost
        Dexterity below 80 reduces the chance to parry
        Reveal uses magery and detect hidden vs. hide and stealth
        Reveal always reveals vs. invisibility spell
        Tracking players uses tracking and detect hidden and random (1 to 20) vs. hiding and stealth
        Ghosts can no longer be tracked
        Necromancy forms affect tracking difficulty
        Archers can now move immediately after firing
        Archers must hold still for a minimum of 1/2 second before firing
        Two handed weapons can now be disarmed
        Can no longer immediately rearm disarmed mage weapons
        Swamp dragons no longer reduce PvP damage
        Spell casting creatures no longer try to cast old buffs (reactive armor, protection, magic reflection) resulting in more challenging monsters

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        • #5
          Admin Gwineth, da quello che ho capito, è quando voi upperete sta cosa

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          • #6
            appunto e ci stiamo già lavorando sopra, ma non sono in grado di dare una data -sicura-

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