Okay so im dueling some necromage and they go into wraith form and i find out you can mana leech with spells in wraith form, So is there actualy anyway to counter this because if your a pure mage How are you supposed to heal a dump if every spell puts you down in mana till you are at 0 Leaving you completley defencless. Seems fairly dumb to me.
annuncio
Comprimi
Ancora nessun annuncio.
Necromancer Wraith form
Comprimi
X
-
avoid duels,and if u can't help it....at least dont do it with noobs (wraith + wither) :\
actually there is no way than bleedin + poison or spam of clumsy to make 'em fizzleOriginariamente inviato da Brad_Solid.Tacete pls co sta storia che fa ridere, ho giocato in fazione bendando in corsa i compagni in battagliaOriginariamente inviato da Brad_Solidah, quasi scordavo la cosa più pazzesca: MA AVETE VISTO? HA TIRATO UNA BENDATA IN CORSA A VASH CHE ERA SOTTO GANK!
credo che fin ora crossheleare con le bende in corsa fosse solo fantascienza (ti prego fa che si scriva con la "i")
-
Originariamente inviato da Dj_Amix Visualizza il messaggioand if u can't help it....at least dont do it with noobsOriginariamente inviato da Brad_Solid.Tacete pls co sta storia che fa ridere, ho giocato in fazione bendando in corsa i compagni in battagliaOriginariamente inviato da Brad_Solidah, quasi scordavo la cosa più pazzesca: MA AVETE VISTO? HA TIRATO UNA BENDATA IN CORSA A VASH CHE ERA SOTTO GANK!
credo che fin ora crossheleare con le bende in corsa fosse solo fantascienza (ti prego fa che si scriva con la "i")
Commenta
-
Originariamente inviato da benashton13 Visualizza il messaggioMeh dont wana avoid duels till im on the first page .
Commenta
-
Originariamente inviato da benashton13 Visualizza il messaggioId rather do it with skill though, its fun being the only scribe mage on the shard and also the only mage who knows how to combo and time spells unlike spamming Magic arrow/ fireball OVER and over again with some razor loop.Originariamente inviato da Brad_Solid.Tacete pls co sta storia che fa ridere, ho giocato in fazione bendando in corsa i compagni in battagliaOriginariamente inviato da Brad_Solidah, quasi scordavo la cosa più pazzesca: MA AVETE VISTO? HA TIRATO UNA BENDATA IN CORSA A VASH CHE ERA SOTTO GANK!
Commenta
-
he's a pure mage....
u can find him on felucca,especially in brit and buccaOriginariamente inviato da Brad_Solid.Tacete pls co sta storia che fa ridere, ho giocato in fazione bendando in corsa i compagni in battagliaOriginariamente inviato da Brad_Solidah, quasi scordavo la cosa più pazzesca: MA AVETE VISTO? HA TIRATO UNA BENDATA IN CORSA A VASH CHE ERA SOTTO GANK!
Commenta
-
Originariamente inviato da benashton13 Visualizza il messaggioId rather do it with skill though, its fun being the only scribe mage on the shard and also the only mage who knows how to combo and time spells unlike spamming Magic arrow/ fireball OVER and over again with some razor loop.
Injection should be banned so ppl wouldnt be using so much scripts >_>NOTE: PRAIRIE DOG KILLS
Commenta
Commenta