annuncio

Comprimi
Ancora nessun annuncio.

casting spead

Comprimi
X
 
  • Filtro
  • Ora
  • Visualizza
Elimina tutto
nuovi messaggi

  • #16
    I bet it's the new AI of the mobs and npc:s. It takes more resources from the server than the old one. I mean it's a lot more complicated than the old one, so when there is like 30 skeletal dragons and 50 players and the champion spawn mobs at the same time it makes huge lag. Last time when there was this tokuno event I didnt have any lag at all and it was with the old AI.

    But that's only a guess. Maybe admins know better ^^

    Commenta


    • #17
      Originariamente inviato da munakko Visualizza il messaggio
      I bet it's the new AI of the mobs and npc:s. It takes more resources from the server than the old one. I mean it's a lot more complicated than the old one, so when there is like 30 skeletal dragons and 50 players and the champion spawn mobs at the same time it makes huge lag. Last time when there was this tokuno event I didnt have any lag at all and it was with the old AI.

      But that's only a guess. Maybe admins know better ^^
      i realy don't think that uo-ai scripts take many resources... if this scripts don't have bugs ))

      for example euox:
      set #lpc 99999999
      loop:
      set %a #random * #random
      goto loop
      will use 99% CPU ^)

      btw lag is ushualy conection related thing. server need connection too. and it has ping too )

      Commenta


      • #18
        Non è stato ancora risolto questo problema ?

        Commenta


        • #19
          a voi e capitato ke con momentum strike i 2 mob nn muoiono contemporaneamente??
          xke lo castata su 2 lizardman e sono usciti i punti ferita su tt e 2 pero nn sono morti contemporaneamente sara lag??

          Commenta


          • #20
            Originariamente inviato da fnurov Visualizza il messaggio
            i realy don't think that uo-ai scripts take many resources... if this scripts don't have bugs ))

            for example euox:
            set #lpc 99999999
            loop:
            set %a #random * #random
            goto loop
            will use 99% CPU ^)

            btw lag is ushualy conection related thing. server need connection too. and it has ping too )
            munakko is not that wrong.
            in the latest tokuno events,the server had problems for this reason if i remember well and not for the players logged on.
            Originariamente inviato da Brad_Solid.
            Tacete pls co sta storia che fa ridere, ho giocato in fazione bendando in corsa i compagni in battaglia
            Originariamente inviato da Brad_Solid
            ah, quasi scordavo la cosa più pazzesca: MA AVETE VISTO? HA TIRATO UNA BENDATA IN CORSA A VASH CHE ERA SOTTO GANK!
            credo che fin ora crossheleare con le bende in corsa fosse solo fantascienza (ti prego fa che si scriva con la "i")
            C'è qualcosa che non va, ma nel dubbio:

            Commenta


            • #21
              Sembra che abbiamo capito la causa dei problemi, la sistemeremo quanto prima, abbiate un pò di pazienza.

              Commenta


              • #22
                Originariamente inviato da EntropicDeath Visualizza il messaggio
                Sembra che abbiamo capito la causa dei problemi, la sistemeremo quanto prima, abbiate un pò di pazienza.
                grazie =)

                Commenta

                Sto operando...
                X