annuncio

Comprimi
Ancora nessun annuncio.

parchè el forum "Discussion Generai" el se diventà el forum "Dubi e Domande" ??

Comprimi
Questa discussione è chiusa.
X
X

• Filtro
  • Ora
  • Visualizza
Elimina tutto
nuovi messaggi

• parchè el forum "Discussion Generai" el se diventà el forum "Dubi e Domande" ??

salve, forse so mi, un fià rincoionio parchè se quasi matina e mi so imbriago spolpo, però me pare na roba vera, cioè non penso de essermea inventà, cioè go leto e rileto e me pare proprio vero queo che go visto!

go visto che molta sente fa un mucio de domande sul forum generae invesse de farlo sul forum dee discussion, si insomma queo dei dubi e dee question, a me chiedo, e forse me sbaio mi eh, però me domando comea che molta sente se drio comisiare a fare domande sul forum generae invesse che su queo aposta, mi noo meo so spiegare, ghe ne sarà 20 de discussion verte che i se domanda robe che sinceramente noe sentra ninte col forum discussion generai!

me soia spiega? no parchè senò veo rispiego!

praticamente a me domando e domando pure a valtri come mai el forum discussioni genereai el se drio diventare el forum dubi e domande, parchè sempre pi sente posta in sto forum chi invesse che de a e parchè nessun moderatore sposta e varie discussion sul forum giusto..

grassie, doman (se non me sarè ea discussion) scrivo pure in itaian che esso non ghea faso parchè go ea lingua ingropà e quando so imbriago non so bon parlare in itaian, infati chi a mian i teroni i me dise sempre che noi capisse un casso de queo ca digo.. quanto i me manca i gondoieri che i me cantava e cansoni in venessian!

a vago in leto.. vardì che voio risposta ah?

eh che non me sveia che cato el thread sarà o pien dee vostre bueade!

vardè: se un venessian se mete tradurre el me fa pure un piasere!

notte!
    Ultima modifica di Pava; 15-12-2006, 07:11.
    Annuntio vobis gaudium magnum: HabemuS PaVaM

hai mai sentito parlare del penicottero?

Ma che dialetto è?!

Icq 223-493-903

I only use the brakes so I can accelerate all over again.
    « Guardati dalla furia di un uomo tranquillo » John Dryden

Commenta

Il dialetto è veneto :P

Ma se ho capito bene, tu affermi ke i moderatori nn spostano i 3d inadatti alle discussioni generali in 3d + idonei;

Non sono d'accordo.

Commenta

Sto operando...
      X