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Cambiamenti sul loot

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  • Cambiamenti sul loot

    http://boards.stratics.com/php-bin/u...what2=postlist

    I want to thank everyone on their input in this thread about loot.

    I also want to give an update on what we're proposing to adjust.

    1. Gold has been rescaled, bumped up for the higher end critters, and has also been adjusted for creatures that needed adjustment (e.g., Solen Queens should now yield better loot than the warriors/infiltrators, crystal elementals got a boost, as well as bog things, enslaved gargoyles and the fire gargoyles, rotting corpses, etc.)

    2. Min and Max intensities were adjusted in the loot tables for non-boss higher end critters. There were a lot of cases where nothing was the result. This has been adjusted as well.

    3. Dungeon Chest loot has been bumped up as well. Adjusted min and max intensities, gold, and # items.

    I tested Plague Beasts, and they appear to grow in power just fine when provoked. They gain hit points, and they gain loot, so I'm not sure what's wrong with them. Their AI doesn't appear to have changed since I last engaged them in combat with my bard, unless their AI was recently fixed internally.

    Definitely when you get a chance, hop onto a Test Center - once these changes are there - and let me know what y'all think. If anything seems too much or too little as far as loot is concerned, we can always adjust it appropriately.

    Thanks again for all your feedback!

    - Leurocian
    Designer, Ultima Online Live



    Direi che la parola è autorevole... In soldoni probabilmente già dalla prossima publish saranno aumentati gold e intensità nei loot dei mostri più forti... Senza contare i giusti aggiustamenti (finalmente le solen queen danno più soldi che non le warrior).
    Ultima modifica di MiKeLezZ; 22-07-2004, 14:33.

  • #2
    era ora che lo facevano :P le queen davano torppi pochi soldi mentre le warrior ne davanod più...

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    • #3
      se aumentano i soldi in circolazione non saremo + ricchi.
      + soldi in giro ---> scende il valore del denaro -----> aumentano i prezzi.

      avremo tutti 1kk in bank ma per buyare una kryss ssi 20 hci 10 dovremo tirare fuori 10kk
      Sono tornato, mbè?

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      • #4
        vogliono solo aumentare i soldi e migliorare il loot dei mostri più difficili, è quantomeno ridicolo che un balron dia meno moneta di un blood elemental e pure il loot sia peggiore

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        • #5
          Basti vedere ancient wyrm e shadow wyrm in confronto ad altri mostri pippe.
          Icq 165095609


          Io NON vendo item per soldi veri...

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          • #6
            era ora che lo facevano
            ripassà l'italiano antò dsadsadsadasddsadsadsadsasa

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            • #7
              Originally posted by Evil Bart
              se aumentano i soldi in circolazione non saremo + ricchi.
              + soldi in giro ---> scende il valore del denaro -----> aumentano i prezzi.

              avremo tutti 1kk in bank ma per buyare una kryss ssi 20 hci 10 dovremo tirare fuori 10kk
              Bisogna vedere di quanto aumentano i soldi nei loot....nn è che uccidendo un barlon looti 5k....almeno spero di no.

              KaNJi [AoT]
              Always On Top

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              • #8
                era l'ora ke dassero una fixata...i balron sono tra i mostri piu potenti ma nn conviene farli perke nn looti nulla e i soldi sono uguali a quelli di un comune blood elemental...per dirne una a caso

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                Sto operando...
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